středa 5. dubna 2017

INŠPIRÁCIA... FAREBNÉ VEĽKONOČNÉ PRIANIA

Moje veľkonočné priania sú tento rok farebné všetky - nie len tie s dúhovými zajačikmi z predchádzajúceho článku. Sada Celebrate Easter od Echo Park ma celkom chytila, jej farby sú tak úžasne žiarivé, že sa im proste nedá odolať:


Papiere a ich farby som kombinovala rôzne, vybrala som si k nim veľkonočné vajíčka a zajace z papierovej lepenky, farebné stuhy a farebné kvety. Vajíčka som tiež podlepila papierom a vystrihla, na prianie som ich podlepila 3D štvorčekmi aby pekne vystúpili. Z niekoľkých kombinácií, ktoré som spravila, by som vám rada ukázala tieto:





Jedno prianie som skombinovala s papierom s drobnými štvorčekmi, ktorý som mala doma a na ozdobu som vybrala sliepku:




Nechcela som ich veľmi zdobiť, keďže papiere majú veľmi sýte farby a aj v takejto jednoduchšej verzii je to hotová pastva pre oči:


Pochváľte sa nám aj vy s vašimi veľkonočnými prianiami nielen v aktuálnej challenge, ale aj na našej pinterestovej nástenke.

Prajem krásny deň


Žádné komentáře:

Okomentovat