pondělí 24. dubna 2017

INSPIRACE... SVATEBNÍ SET

Svatební sezónu máme opět v plném proudu a mě napadlo udělat příspěvek právě na toto téma. Přišlo mi několik vychytávek od Didi, které jsem prostě musela vyzkoušet ... V této svatební inspiraci udělám gratulaci novomanželům, svatební oznámení i jmenovky na stůl :-) Zkrátka mám pro vás takový malý svatební set. Abych nenarušila něčí soukromí, použila jsem svoje a manželovo jméno a dokonce i větičku z našeho svatebního oznámení. 
Inspirace je také kombinací fotografií a videa - užijte si ji :-)


Pomůcky:
laminovačka

Nejprve jsem si připravila nápisy na počítači. Vybrala jsem si písmo, do kterého jsem se poslední dobou přímo zamilovala (Tamoro Script) a vše vytiskla na laserové tiskárně.


Mezitím jsem si předehřála laminovačku a připravila zlatou fólii ThermOweb. To jsou mimochodem naprosto perfektní fólie, které dokáží z nápisů, obrázků apod. vykouzlit nádheru ... Didi je naskladnila ve velkém množství barev a abyste s nimi pracovali, nemusíte vlastní speciální přístroj k tomu určený. Stačí vám naprosto obyčejná laminovačka ... Ustřihnete potřebnou velikost fólie (musíte text úplně překrýt), přiložíte na vytištěný text lesklou stranou nahoru a projedete laminovačkou.



Fólie díky působení velkého tepla přilne na barvě z tiskárny a po sloupnutí fólie máte nádherný, lesklý text ... 




Poté, co jsem měla hotové texty, šla jsem se vrhnout na zbytek tvoření. Z této části jsem pro vás natočila video, na jehož konci uvidíte detail všech částí svatebního setíku :-)


A tady je všechno pěkně pohromadě.


Krásný den!

7 komentářů:

  1. Krása! Nepřestanu obdivovat Tvou poctivou přípravu, zorganizovanost a jemnou a přesnou ruční práci. Ja bych měla kytičky (obzvlášť ty velumove) všude jinde než tam kde by měly být:) Díky za video!:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherně jemné! K videu není co dodat, Anička to shrnula naprosto přesně. A přiznávám, že podložku pro suché embosování jsem viděla poprvé a asi ji nutně potřebuji! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji holky - hrozně jste mě potěšily :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, ta zlatá folie musí být nějaká speciální? Nemohu ji dohledat.
    Pokud byste mi na ni poslala odkaz, byla bych moc ráda. :) Děkuji, Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fólie ve všech různých barvách najdete u nás v e-shopu v této kategorii: https://www.prettypapers.cz/metalicke-reaktivni-folie.html

      Vymazat
  5. Krásné, píšete laserová tiskárna, fungovalo by to i na inkoustové?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tyto metalické fólie reagují pouze s tonerem z laserové tiskárny, takže inkoustový tisk by nefungoval.

      Vymazat