pátek 28. dubna 2017

PROJECT LIFE S DIANOU... Dva srpnové týdny a dobré skutky

Ahojky, zdravím všechny příznivce scrapování a jsem tu s páteční dávkou Project Life. Ano, je to tak, i když možná občas můžete pochybovat, ale svoje album stále ještě tvořím. Sice to loňské, ale čert to vem! Už delší dobu mi nejde o výkon, ale o TEN proces... Dnes tu pro vás mám dva srpnové týdny, které byly plné důležitých událostí! :-)


Ten první jsem doplnila kartičkami vyrobenými ze skvělé kolekce papírů Farmer's Market 6x6 a ozdobami od Jilli Bean Soup. Písmenka jsou z mých oblíbených abeced Daily Flash - October Afternoon.

Ve 33. týdnu jsme začali hledat prostory pro naše podnikání. Kdo někdy hledal nějaký prostor ví, že to není jen tak. Ale v Praze to teda není ani "jen", natož "tak". S rozpočtem, který jsme měli, jsme se v Praze dostali maximálně do prostor, ve kterých byste si báli opřít i kolo o stěnu. A vrcholem byla návštěva bunkru (ano, vážně bunkru - který majitelé inzerovali jako prostor v suterénu), kde nás paní uvítala slovy: "Pozor, krysa!" Takže hádejte, jak jsme dopadli... ;-) 

Skoro každé roční období u nás najdete nějaké kotě. V srpnu 2016 to byla Sophie, to nejsladší kočička ever a já doteď lituji, že jsem si ji nenechala. Ovšem naše kočičí farma už má dva členy, a to tak akorát stačí, aby vám nezničili celý dům...ale jen půlku třeba... ;-)



Moje drahá sestra oslavila 20. narozeniny. V Dánsku, kam odjela studovat. A já jsem odněkud vyhrabala oznámení o jejím narození, které mamka tenkrát před dvaceti lety nechala natisknout. Tenkrát ještě nebyly žádné takové ty new born focení, takže to je fotka z našeho tehdejšího foťáku. Neuvěřitelné, že už je moje Mája tak veliká!



Neuvěřitelné je také to, že v roce 2016 byl můj taťka poprvé v KFC!!! :-) Bylo to sice trochu z donucení a pod různými výhrůžkami, jakože už mě nikdy neuvidí - no, však víte, co ženské dokážou, když mají hlad... :-) Ale nakonec se mu dost se mu líbil nápad s bezedným kelímkem, takže jsme tam museli asi hodinu a půl sedět, dokud se nám kelímek opravdu "nevyplatil" a těm vydřiduchům kapitalistickým jsme neudělali díru do rozpočtu... :-D :-D

 


33. týden jsme zakončili stylově na grilování u kamarádů. Tady bych chtěla upozornit především na velkou fotku a moji novou oblibu v této disciplíně. Kromě toho, že se mi to fakt docela líbí, urychluje to práci a vracím se tak k původní myšlence Becky Higgins... 


Moje letošní účast na chemicko-inženýrské konferenci si zasloužila vlastní stránku. Samotná konference se konala v hotelu Clarion, takže žádné zvláštní prostředí...

...nicméně večerní program byl v Obecním domě a to si žádalo zvláštní přístup. Vybrala jsem proto kolekci papírů Sunshine In My Soul od Glitz a dozdobila je samolepkami od Simple Stories - Legacy.


Honza zaznamenal moje ranní přípravy a já jsem si udělala fotku z posledních minut před mou prezentací. Musím se přiznat, že jako žena vždy razím heslo - nikdy nebudeš takový chemik jako tvoji kolegové, ale můžeš aspoň vypadat dobře... :-)



Na večerní koncert České filharmonie jsem dostala rovnou 3 lístky... že by zafungovalo výše zmíněné pravidlo? ;-) A tak se ke mně přidal Honza a taťka. Mám ráda tyhle nečekaná rodinná setkání a večer s "mými muži" jsem si užila do posledního tónu... Bylo to vlastně moje první seznámení s Českou filharmonií a poslouchala jsem s otevřenou pusou...


Tahle kartička se mi moc líbí, tak trochu odlehčuje dost zaplněný zbytek stránky. Ale chápejte, nemohla jsem se rozloučit ani s jednou fotkou. A moje obliba transparetních samolepek se na tom také podepsala, konkrétně tyhle jsou od Kaisercraft - Script Words.


Nakonec jsme chtěli udat celodenní jízdenku na pražskou MHD, kterou jsem obdržela v balíčku pro účastníky konference. Zadarmo, prostě jí někomu darovat, aby si mohl zdarma projet naši krásnou Prahu. A víte co, ani po více než 20 minutách si jí od nás nikdo nevzal. Většina turistů na mě podezřele koukala a já si přišla, jako bych jim chtěla prodat drogy... :-) Takže příště, až budu zase jednou chtít dělat dobré skutky, si to pořádně rozmyslím...

....anebo vlastně ne, já věřím, že dobro a scrap by se mělo šířit :-)

Tak ať je i Váš "lajf" jeden velký projekt!

Zdraví Vás

6 komentářů:

  1. Dianko tvoj PL štýl je nezameniteľný :) máš to moc moc pekný ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nezaměnitelný?! :-) Tak to ráda slyším, děkuji... <3

      Vymazat
  2. Super stránky, Di! Miluji to hafo nápisů, jak jdou krásně dohromady, a když vidím Tvůj PL, opakovaně mne napadá, že anglina fakt nevadí. Barvičky jsou skvělé, a Dámě Chemičce to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky! U nás doma anglick všichni umí a v češtině většina těch věcí zní divně - třeba "VZPOMÍNKA" :-D A k nápisům tíhnu díky tomu stylu, který jsem zvolila, abych dohnala skluz. Z obšírného scrapování zbyla hra s fonty... :D

      Vymazat
  3. Teeeda, krasne moc, ta zluta je nejlepsi, v posledni dobe ji taky prichazim na chut .. ze by to byli tou absenci slunecniho svitu?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jo...a jestli to nebude lepší, tak přejdu na zlatou, a to bude teprve něco :D Díky, Jani <3

      Vymazat