pátek 21. dubna 2017

PROJECT LIFE S IVANOU... NOVEMBER 2016

Máme tu opäť piatok a s tým je tu môj ďalší PL príspevok. Dneska to bude posledný mesiac z minulého roka, ktorý som Vám ešte neukázala, konkrétne ten s označením NOVEMBER.
Hlavnou témou v tomto mesiaci u Nás bola radostná udalosť- privítali sme medzi Nami nového, najmladšieho člena rodiny. Poďte sa na to podrobnejšie pozrieť.



Úvodnú kartičku som si vytvorila z fotky, ktorú som chcela použiť. V editore PicMonkey som pridala nápis s označením mesiaca a pridala samolepku v tvare šípky.


Pre obidve stránky som zvolila kolekciu Golden Days od Fancy Pants.
K jesenným fotkám sa mi celkom dobre hodila.


Nápisy sú opäťz rub-ons abecedy, ktorú som Vám spomínala v mojom minulom PL príspevku.
Na tejto stránke sú okrem papierov spojovacím prvkom trojuholníky, ktoré som vyrezala pomocou šablóny a Big-shotu.


Druhá stránka je (ako som už vyššie spomenula) venovaná narodeniu mojej malej neteri Mirke.
Na doplnenie som použila zlaté 3D puffy stickers.



Keďže kolekcia Golden Days je prevažne jesenná, doplnila som niektoré kartičky o motívy z detskej kolekcie od Pebbles - Lullaby girl tu je to konkrétne bocian, ktorého som vystrihla a následne nalepila pomocou 3D štvorčekov. (farebne sa podľa mňa celkom hodil)


A tu sú obidve stránky jedna vedľa druhej.


Tak a ja môžem týmto príspevkom album za rok 2016 uzavrieť.
Všetky stránky som Vám už ukázala (a prekvapivo som sa vošla do jedného albumu)!
Snáď sa Vám budú stránky páčiť.
Budem sa tešiť pri ďalšom príspevku z aktuálneho roka.

3 komentáře:

  1. Ivi, su krasne! Obdivujem, ze sa vies aj v aprili vzit do jesennej atmosky a pwrfektne trafit jesenne farby. 😊 Trojuholniky za 100 bodov!

    OdpovědětVymazat
  2. Dakujeeeem Jani 😊 no pri aktuálnom počasí to nie je až taký problém vžiť sa aj do zimy 😉 trojuholniky sú super

    OdpovědětVymazat
  3. Ivi, máš to moc pěkné. Moc se mi líbí ty trojúhelníkové detaily!!!

    OdpovědětVymazat