středa 26. dubna 2017

INŠPIRÁCIA... TY+JA LAYOUT

Dneska som tu s ďalšou inšpiráciou na celkom jednoduchý a rýchli layout. Ako som spomínala v príspevku o mojej tohtoročnej titulke, ktorú som tvorila z kolekcie Indigo Hills od Pinkfresh Studia, že to nebude jediná stránka z tejto kolekcie tak som mala pravdu. Takže dneska Vám ukážem stránku číslo 2 z kolekcie Indigo Hills.


Tento krát som zvolila žlto-mintovú farebnú kombináciu a geometrické vzory (konkrétne trojuholníky) a vybrala som 2 fotky: jednu čierno-bielu, druhú farebnú.


Nápisy som vytvorila pomocou razítok. Časť som narazítkovala priamo na stránku a zvyšok som písmenko po písmenku vystrihla a podlepila 3D štvorčekmi. 


Snažila som sa stránku farebne zladiť s fotkami aj s papiermi, ktoré som použila.
Preto som si namiešala podobné odtiene žltej a "mintovej" a pomocou širokého štetca som naniesla farby priamo na stránku
Z jedného z papierov som povystrihovala trojuholníky, ktoré som rôzne rozmiestnila  na stránku.


Stačilo pridať pár ozdôb, prskancov čiernej farby a ďalšiu stránku z minima materiálu som mala hotovú. Takýmto štýlom tie moje zásoby len tak ľahko neminiem :-)

Snáď Vás ešte tieto moje"minimalistické" stránky bavia.
Dajte vedieť, budem rada za Vaše reakcie.
Krásny deň Vám želám.

8 komentářů:

  1. Moc pěkná a svěží stránka, super nápad s barevným pozadím díky barvám a ještě víc mě zaujala kombinace černobílé a barevné fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Juj! Ivka, nádhera! :) Minimalizmus jedeeeee! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Diiiiki moc holky 😊 no veru tieto minimalistické stránky v poslednej dobe u mna frcia :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí! Nejvíc asi právě nápisy:) Minimalismus Ti jde pěkně a černé cakance....ty ja teď dávám snad i na chleba a máslem ..:)

    OdpovědětVymazat
  5. krásna stránka, všetko perfektne ladí!

    OdpovědětVymazat
  6. Ďakujeeem dievčatá som rada a teším sa Vašej odozve, že sa Vám stránky stále páčia.

    OdpovědětVymazat