čtvrtek 13. dubna 2017

INSPIRACE... Wedding box

Minulý týden na mě opět vyšla řada s PL příspěvkem, ale nemám nic nového nalepeného, neboť nastala svatební sezóna a i já měla konečně příležitost si vyzkoušet svatební tvoření. 


Obrátila se na mě kamarádka mé dcery, na dnešní dobu poměrně mladá nevěsta, že by chtěla vyrobit wedding box na svatební gratulace a peněžní dary.Tak jsem projela Pinterest, abych nalovila nějakou inspiraci, ale nakonec jsem stejně tvořila podle sebe. Největší problém byl sehnat vhodnou krabici. Buď byly nekřesťansky drahé, nebo šíleně vzorované. 


Takže jsem zakoupila tu nejsvětlejší a na řadu přišla tapeta. Díky mé milé scrapkamarádce Martině Polákové jsem nemusela kupovat celou roli a na polepení mi stačilo asi metr a třičtvrtě co mi odmotala.



Snažila jsem se, aby všechna lepená místa a spoje byly začištěné i když nebudou vidět.


A pak přišlo na řadu zdobení. Nevěsta si přála zdobení v přírodním, čistém, elegantním stylu a já, protože ji znám, jsem přidala ještě trochu romantiky :-)


Hlavním motivem jsou srdce, která jsou vyrobená velmi snadno z kraftových proužků. 


Tady je obrázek ze zadní strany. Jak vidíte, proužky jsou dole secvaknuté sešívačkou a ponechané přesahy jako nožičky, aby byla srdíčka za co přilepit. Horní ohyb srdce je jen slepen kapkou Glossy lepidla.


Na další zdobení jsem použila přírodní širší stuhu, kytičky různých velikostí a výsek do Wycinanky. Stuhu jsem jakoby nahodile nalepila, aby se v ní dobře schovaly konce srdíček.


Druhý konec stuhy jsem  přilepila ve tvaru srdce. 


Vlepila jsem kytičky a pro zjemnění přidala pár drops - plastových kapek v růžové a zelené barvě. Tajná info - snad se Didi nebude zlobit - občas jich mají plný sáček za pár kaček v Kik.


Otvor pro vhazování gratulací jsem oblepila výřezem z plotru.



Stejně tak jsem na plotru vyřízla ze stejného kraftového papíru nápis Děkujeme. 


Byla to zase jedna z výzev za kterou jsem ráda, neboť trocha romantického lepení nikdy neuškodí! 

Přeji všem krásné jaro, nadcházející Velikonoce a zase příště  Na lepenou!

8 komentářů:

  1. Markétko, nádherné to máš! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Wau to je hodně povedené! Nádhera do všech detajlů!

    OdpovědětVymazat
  3. krásna je, tá tapeta je skvelá, vyzerá ako plátno!

    OdpovědětVymazat
  4. Markét super. Krásná. Tapety jsou na tyhle věci nejlepší.

    OdpovědětVymazat
  5. Markét krasne si sa s tým vyhrala. Moc povedene - si sikulka ;-) :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc všem děkuji ! byla to výzva, dlouho jsem o tom přemýšlela a nakonec si to užila :-) Snad jim přinese štěstí :-)

    OdpovědětVymazat