středa 14. září 2016

INSPIRACE... TODAY Indian layout

PL challenge na tému indiánske leto bola vyhlásená a verím, že ste už minimálne začali premýšľať o tom čo vytvoríte. Môj dnešný príspevok bude s danou témou súvisieť, nakoľko som si tento layout vytvorila práve k indiánskej PL stránke.



Úplnou náhodou som našla na pintereste jednoduchý sketch, ktorý sa mi hneď na prvý pohľad zapáčil a tak nejak aj zapasoval. Pomôcky som mala nachystané tak nezostávalo nič iné než sa pustiť do práce.

Už je u mňa takou tradíciou, že ako podklad volím vo väčšine prípadov bielu podkladovú čtvrťku, ktorú najčastejšie pomocou gelatos farebne "dotvorím". Nebolo tomu inak ani v tomto prípade.
V zásobách som našla ešte nejaké pozostatky zo staršej kolekcie od WeR memory keepers - INDIAN SUMMER, ktorá je už podľa názvu na indiánske stránky ako stvorená.


Výsledný layout je naozaj jednoduchý. Žiadne extra zdobenie. Postačilo mi pár vzorovaných papierov, drevené šípky, chipboardová abeceda na hlavný nápis a jedno silikónové razítko.
Nič viac nebolo potrebné. 
(teda aspoň podľa mňa)


Čo poviete?? Pridali by ste na stránku ešte niečo?? 
Mňa to chvíľami lákalo, ale nakoniec som si povedala staré známe, že menej je viac.
Verím, že sa Vám indiánska téma zapáči a podelíte sa s Nami o Vaše výtvory.
Nezabudnite sa pochváliť na  Našej pinterestovej nástenke.
Budem sa na Vás tešiť pri ďalšom príspevku.

 

6 komentářů:

  1. Ivo, to je luxusní stránka!!! Nádherně sladěná do posledního puntíku.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása! Nic bych nepřidávala máš to perfektní! Také jsem se letošní léto zakoukala do indiánských motivů....a lapila do lapačů snů. Hodně mě baví tvořit na tohle téma, ale je pravda, že je tam hodně vzorů, tak se snažím krotit. Moc se mi líbí Tvoje "Gelatos" kreace, ale to my vysvětli, to jich máš tolik, že Ti to vždy tak perfektně ladí s papíry nebo se ty barvy dají nějak namíchat?:)) Anička

    OdpovědětVymazat
  3. Holky diiiki moc za Vaše komentáre :) Anička práve že jich až tolik nemám ješte pokukuji po dalších ;) ale vždy se snažím namíchat podobný odstín aby to ladilo. Takže jo dají se namíchat. Sú vodou ředitelné

    OdpovědětVymazat