pátek 16. září 2016

PROJECT LIFE S DIANOU... Indiánské léto a malý velký zázrak

Zadání naší PL challenge tentokrát vymyslela Ivka a vytvořila k němu i nádhernou PL stránku a layout. Já osobně jsem si nemyslela, že bych se k indiánským barvám a lapačům snů mohla v září vůbec dostat. Nakonec jsem ale byla na Vysočině, a tam mě babí léto pohltilo v celé své kráse a já jsem dostala nekonečnou chuť si ho scrapnout. A tak jsem prostě v albu přeskočila celé léto a lepila to, co je aktuální. A po indiánsku.


Když jde o indiány, každý asi hned popadne kolekci Indian Summer od We Are Memory Keepers. Měla jsem dva velké třicítkové papíry a tak jsem se rozhodla, že je zužitkuju do posledního proužku. A protože další papír už nebyl, nesměla jsem udělat žádnou chybu.
Na Vysočinu jezdíme do malebné vísky, kde je uprostřed škola a školka, kaplička, kravín, automechanik, bývalé JZD, hospoda a fotbalové hřiště. Prostě vše, co má správná vesnička mít.

 

Vyjeli jsme v pátek večer a cestou se stavili v mexické restauraci. A dopadlo to tak, že na chatu jsme nakonec dorazili v 00:00. (Co se scrapování týká, použila jsem samolepky Illumination od 7 Dots Studio, chipboard Old World Travel od Carta Bella a písmenka Alphabeans od Jilly Bean Soup)

 

Když jsme na chatě, téměř vždy se jde na houby. Kluci vyrazili - jako správní Pražáci - do lesa těsně před polednem. I tak ale našli... Já jsem se musela připravovat na pondělní prezentaci na konferenci, takže jsem zabrzdila na lehátku u rybízu a studovala. (Písmenka Sn@p Studio od SS, samolepky Sunshine in My Soul od Glitz a hodil se i krásný podzimní chipborad s motivem lístečků).



Celý den bylo ukrutné vedro a tak jsme se k další aktivitě dostali až večer. Naběhli jsme na pole a zahráli si Kanjam. Jestli jste o této hře neslyšeli, pak vězte, že se hraje ve dvojicích a cílem je hodit frisbee (létající talíř) od jednoho koše a zasáhnout 15 m vzdálený druhý koš. S sebou jsme taky měli fotbalový míč a Honzíkova maminka na fotce vypadá jako pravá "fotbal mamá"... :) (Samolepicí písmenka Petit Type od Authentique.)



A co je novinkou v mém PL? Že začal být naprosto neorganizovaný - jednou lepím týden, jednou událost nebo víkend, jednou na jednu stránku, jednou na dvě a někdy přidám layout. Je to pro mě jediná cesta, jak vůbec něco slepit a vlastně to docela hezky v albu funguje... :)
Druhá stránka je vážně plná babího léta. Zatímco kluci si kopali míčem, já jsem na poli blbla s foťákem a vznikla z toho série krásně nasvícených fotek. Takové to pozdně letní sluníčko mám ráda, možná i proto, že v podobném počasí jsem se narodila. Dozdobovala jsem výseky z Big Shotu z odřezků z papírů - využila jsem snad každý milimetr, protože další nebyl. Ekologovo srdce plesá a navíc to pěkně ladí.




Protože týden předtím jsem seděla v práci nebo doma a chystala prezentaci, neměla jsem z něj žádné fotky, a tak vlastně toto byl celý náš týden 34. Udělala jsem mu skvělou kartičku s nápisem vyřezaným pomocí písmenek Finely's od Lawn Fawn. Napište si o ně Ježíškovi, jsou sice trochu dražší, ale naprosto boží! ;-)



No a nakonec, když jsme šli večer z pole, na obzoru se objevilo asi 6 balónů. Tenhle červený letěl nad vesnicí tak nízko, že jsme na sebe mohli zamávat a taky zakřičet. Což jsem samozřejmě udělala! :-) V celé vesnici z toho bylo pozdvižení a místní děti s balónem běžely ještě daleko za ves. Prostě něco jako zázrak!


Musím říct, že balónový zážitek mě zahřál na duši tak, jako paprsky slábnoucího letního sluníčka. Tak si nezapomeňte taky někdy vzpomenout na to, jaké to bylo být malí a užívat si naprosté maličkosti...

Ať je vaše léto krásně babí a plné zázraků!

3 komentáře:

  1. Máš to moc hezké Dianko, neotřelé a svěží ....

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně, Jaruško! ... a to povídání k tomu! Super :-) Možná také přeskočím dovolené a léto a slepím nějaké září ...

    OdpovědětVymazat
  3. Dianko perfektní a ty fotky - paráda :-) Světlo a náhoda dělají zázraky

    OdpovědětVymazat