úterý 20. září 2016

INSPIRACE... LAYOUT "LABUTĚ"

Dnes tu mám pro vás nachystanou stránku s fotkou z loňského února. Ten jsem totiž právě pokořila v Project Life albu a každý měsíc nutně musí začínat klasickou třicítkovou stránkou. Na vymýšlení originálních popisků jsem úplně nepoužitelná, takže titulek byl jasný... Prostě "#labutě".


Musím říct, že tuto stránku jsem měla na své poměry zpracovanou velice rychle. Od začátku do konce lehce přes 2 hodiny. Většinou jsou to tak 2-3 dny :-) Snažila jsem se moc nepřemýšlet a nekombinovat. Zrovna jsme ten den naskladňovali do e-shopu tento úžasný papír od Kaisercraft, do kterého jsem se na první pohled zamilovala a nutně jej potřebovala použít. O stránce jsem sice měla trochu jinou, jemnější představu, ale nebylo zbytí - ty proužky by mě vyčítavě pronásledovaly i ve spaní. Jsou prostě boží a nemohla jsem je dát z ruky!


K černobílé kombinaci jsem vybrala pár podkladových papírů z jedné starší valentýnské sady od American Crafts a použila několik transparentních samolepek od Simple Stories - foťáčků a srdíček není nikdy dost! No a hlavně teda hvězdiček, ale ty už se mi tady nikam nevešly :-))) Na čem ujíždíte vy?


Byla jsem natolik kreativní, že jsem vytáhla i masku a modelovací pastu. Bohužel mě trochu zklamalo nažloutlé zabarvení pasty, ale už jsem poučená - na dalším layoutu jsem tuto chybu vychytala použitím husté bílé akrylové barvy.  Abych motiv trochu zvýraznila, obtáhla jsem jeho části černou gelovou fixou.


Opět průhledné samolepky od Simple Stories (ty jsou prostě top!) a černá srdíčka vyseknutá na Big Shotu obtažená bílou gelovkou. Protože mi na pravé straně chyběla růžová barva, doplnila jsem ještě chevronové šipky vytvořené pomocí masky od Studio Calico a světle růžového distress inkoustu. K nanášení inkoustu používám tyto kulaté aplikátory. I když jsou menší, než ty originální, a práce s nimi je přesnější, raději jsem si na šabloně vymezila jen dva pruhy a zbytek jsem zakryla malířskou páskou.


Děkuji, že jste nakoukli a zase příště - představte si, že jsem poprvé šila papír :-) I vy můžete - do 27. září nám můžete posílat svá šitá přáníčka a šité layouty do aktuální challenge. Těšíme se na vaše projekty!

8 komentářů:

  1. Paráda Didi, pěkný layout ... a překvapila jsi mě, že jsi použila masku a pastu ... "TY"!!!! jsi se překonala, že?

    OdpovědětVymazat
  2. No nene .... jakože maska a pasta??? Bomba ženo! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Didi krása, super. Vždy sa moc teším na tvoje layouty- sú super. A neviem sa dočkať kým uvidím ten vyšívaný ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Didi, skvělý MIXED MEDIA layout! A pak, že ty do MM neděláš :D
    Černo-bílo-růžová kombinace je perfektní a fotka s Emičkou opět roztomilá <3

    OdpovědětVymazat
  5. To je odvaz Didi. :-) Překvapuješ! Perfektní stránka, těším se na šitý layout.

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné barvy! a všechno tak akorát ..a hlavně..kráásnáááá fotka!:)
    Anička

    OdpovědětVymazat
  7. Jo a pěkně děkuju...zase si celý den budu "zpívat" ..." labutě labutěěě, nechodí na kutěěě, kolíbá je vodááá, jsou mokré ze spodáááá..." :)A.

    OdpovědětVymazat