pátek 2. září 2016

PROJECT LIFE S IVANOU... Jún

Prázdniny a obdobie dovoleniek máme už za sebou. Aj Vám sa zdá tak ako mne, že tie dovolenkové a prázdninové dni ubiehajú nejak rýchlejšie??  Zážitky, výlety, dovolenky a sklz je hneď na svete ani neviete ako, ale vďaka Project Life máme možnosť si tieto nezabudnuteľné chvíle pripomínať po celý rok. Ja sa snažím využívať voľné chvíle zmenšovaním môjho sklzu a tak Vám dnes ukážem moje júnové stránky, ktoré som pred pár dňami dokončila.



Na tieto stránky som použila u mňa nie tradičné farebné kombinácie. 
Červenú, čiernu, modrú a šedú  nezvyknem veľmi často používať, ale občas treba vyjsť zo zabehnutých koľají. A chcela som aby stránka ladila s fotkami.


Tento krát som si na pomoc vzala kolekciu od Becky Higgins - HIGH FIVE. Použila som kolekciu 6x6 papierov a lepiace chipboardy. Nadpisy som písala čiernou fixkou a vychádzala som zo vzoru, ktorý bol na jednom z papierov.


Fotiek bolo tento mesiac pomenej a tak mi vyšla len jedna PL stránka, ale keďže zvyknem používať na jeden mesiac min. 2 stránky rozhodla som sa že PL stránku doplním veľkou 30 stránkou. 


Biela podkladová štvrťka bola základom, 
Hlavným prvkom boli kruhy rôznych veľkostí, ktoré som vystrihla so vzorovaných papierov z vyššie spomenutej kolekcie HIGH FIVE. 
Doplnila som pár drevených chipboardov, kovový odznak a medzi jednotlivé nalepené kruhy som použila pečiatky v tvare kruhov a fľakov.


A tu už sú obidve stránky pekne spolu.
Čo na ne hovoríte?? Podarilo sa mi aby stránky spolu ladili??
Ja som bola nakoniec vo finále celkom spokojná (aj napriek tomu že to nie sú tie moje top farby)
Snáď som Vás aspoň trošku inšpirovala a budú sa Vám stránky páčiť.

Budem sa tešiť na Vás pri ďalšom príspevku.
Krásny deň Vám želám.




2 komentáře:

  1. Ivka, ladí Ti to krásne, ja tieto farby milujem. A tie červené akcenty! Paráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jani ďakujeeeeem. Snažila som sa aby to ladilo. A celkom sa mi tie farby zapáčili :)

    OdpovědětVymazat