čtvrtek 8. září 2016

INSPIRACE... Námořnický set

Nebylo by to správné léto, ani správná svatební sezóna, aby nevznikl alespoň jeden "námořnický set". Tuhle parádu už jsem vyráběla loni, ale letos jsem jí přivedla k dokonalosti, protože jsem si k námořnickým razítkům Float My Boat od Lawn Fawn přikoupila také vyřezávací šablony. Tím pádem to šlo jako po másle a já vám dnes kromě přáníčka a dárkové obálky ukážu, jak si vyrobit svůj vlastní námořnický papír.


Krásný kontrast k modrým "navy" papírům vytvoří červená. Přiznám se, že této barvě se spíše vyhýbám, takže jsem doma nenašla jediný použitelný papír. Nadešel tedy čas na selský rozum. Popadla jsem washi pásku a distress inkoust (odstín Barn Door), washi nalepila podle značek na rýhovací podložce tak, aby byly pruhy vodorovné a měly mezi sebou cca 1 cm.


Takto polepený papír jsem "vybarvila" distress inkoustem - nanášela jsem ho krouživými pohyby pomocí houbičkového aplikátoru. Nesnažila jsem se o dokonalost, naopak, inkoust jsem nanášela nerovnoměrně, aby vytvořil efekt oprýskaného plotu.


Tomu ještě přispěje odlepení washi pásky (tady pozor, pomalu a opatrně) protože ať chcete nebo ne, inkoust se tak trochu dostane i pod ni... Na fotce to není asi úplně patrné, ale zkuste to a uvidíte samy...




Modrý námořnický papír z kolekce Naval Treaty od UHK Gallery už je tak nějak nutností pro námořnické projekty. Současně s ním vždy sahnu po kotvičkové textilní pásce, kterou jsem kdysi koupila v Tchibo. 


Na přáníčku jsem pruhy "ztlumila" vellumem. Natištěné a vyříznuté lodičky jsem 3D pěnovou páskou nalepila na kolečka vyříznuté na Big Shotu perforovanou šablonou.


Srdíčko jsem "postaršila" a okraje natupovala distress inkoustem. Jména novomanželů jsou natištěny písmenkovou abecedou.


Obálku na finanční dar jsem vyrobila z obálky pro "tall" přáníčka, které jsem nazdobila přední stranu ze zbytku pruhovaného. Kotvičky jsou ze stejné sady jako lodičky a postihl je naprosto stejný postup včetně podkladového kolečka... :-)


Nápis opět natištěný černým inkoustem Archival. Chybějící diakritiku neohroženě doplňuji černou gelovkou a snažím se alespoň trochu napodobit font písmenkového razítka.



Ampersand jsem falešně obšila bílou gelovkou... A červenou Baker's Twine by měl mít doma každý správný námořník ;-)


Nakonec fotka detailu naší nové dekorace - dřevěnou rybičku jsem měla chuť poslat spolu s přáníčkem a obálkou, protože dohromady jim to prostě slušelo miliónově! :-)


Tak tedy ahóóój v babím létě!

4 komentáře: