neděle 4. září 2016

CHALLENGE 08/2016... HLASOVÁNÍ

Naše srpnová challenge jde do finále a vy máte dnes možnost vybrat vítězku tvoření na téma "knoflíky". My jen doufáme, že v zápalu soutěže teď v domácnosti nemají účastnice kabáty bez knoflíků a jejich manželé stále mohou zapínat svoje košile... ;-)

Hlasovat můžete vždy pro DVA vybrané PROJEKTY - jeden projekt v každé kategorii. Své favority napište formou komentáře přímo pod tento článek. V každé kategorii vyhraje projekt s nejvyšším počtem hlasů. Započítány budou pouze hlasy od uživatelů registrovaných na našich stránkách www.prettypapers.cz. Nezapomeňte proto svůj komentář podepsat!

Uzávěrka hlasování je v pondělí 5.září o půlnoci, výherce obou kategorií vyhlásíme v úterý 6. září spolu se zadáním nové challenge. Hrajeme o 2 poukázky na nákup v e-shopu Pretty Papers v hodnotě 200 Kč :-)

PŘÁNÍČKA:

Barbora H.

Iva P.

Jana F.

Lenka S.

Marie M.

Monika T.

Veronika B.

Zdenka J.

Zuzana A.

LAYOUTY:

Anička S.


Barbora H.

 Jana S.

Lucie M.

Petra H.

Petra P.

Veronika S.

27 komentářů:

  1. Za mě přáníčko - Monika T., layout Petra P. Hvězdy jste ale všechny a nezapomeňte na knoflíky ani po challenge, ty projekty jsou skvělé!

    OdpovědětVymazat
  2. Přání Monika T a layout Petra P :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Přání Jana F stránka petra P.

    OdpovědětVymazat
  4. Přání Lenka S., layout Jana S.

    OdpovědětVymazat
  5. Přání Lenka S. a layout Petra H. Ale jako vždycky, je to boj... všetky sú pekné. Nestačím sa čudovať :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nadherna prehlidka. Gratuluji vitezce.

    OdpovědětVymazat
  7. Za mňa přání Monika T. a layout Jana S.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné projekty - přání Zuzana A.; layout Jana S.

    OdpovědětVymazat
  9. Monika T., Petra P. - paráda! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Za mě také Barbora H. a Petra P.

    OdpovědětVymazat
  11. Pranicko - Barbora H. a layout - Veronika S.

    OdpovědětVymazat
  12. přáníčko Barbora H. - jsem z něj naprosto nadšená :-)
    layout Veronika S. - moc se mi líbí ten nápad s tím vyšívaným kruhem, připomíná mi to nedodělaný lapač snů :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Peti a teď trošku váhám, že mám vypálený rybník, protože už je téma na další challenge, kde bude opět šití :-) a teď už nemám nápad (Verča)

      Vymazat
  13. prianie Barbora H. a layout Jana S.

    OdpovědětVymazat
  14. za mě přáníčko: Zuzana A. a layout: Petra P.

    OdpovědětVymazat
  15. Přání Monika T. - super vtipné:). Layout Jana S. - prostě perfektní:). A pak se mi tedy hodně líbí layout Petry H., jen bych možná v tomto případě dala fotku ČB...a závidím to šití :)) Anička S.

    OdpovědětVymazat
  16. Přáníčka jsou všechna moc nápaditá - stromek, košík atd. Ale Tři prasátka od Moniky T. jsou boží.
    Layout mne nejvíc zaujal od Jany S. Ten se mi moc líbí. A s dovolením bych si ho liftla.

    OdpovědětVymazat
  17. V první řadě musím smeknout klobouk před fantazií všech zúčastněných. Některá použití knoflíčků by mě v životě nenapadla ;) Galerie je to krásná a všechna díla mají něco do sebe. Z přáníček mě ale nejvíc pobavilo to od Moniky T. a z layoutů oceňuji hravost výtvoru od Petry P.

    OdpovědětVymazat
  18. Tak u přáníček mám dilema, ale nakonec dávám hlas Jana F. a u layoutů mám ještě větší dilema, tady se nemůžu rozhodnout jestli Jana S. nebo Petra P. a nakonec teda dávám hlas Jana S. (takové zajímavé, klučičí, zase něco jiného pro nás co máme doma holčičky :-) ) hlasuje Verča S.

    OdpovědětVymazat