pondělí 12. září 2016

INŠPIRÁCIA... Layout Fancy Smile

Ako som už raz spomínala, toto leto u nás doma nebolo práve ideálne, pretože sme takmer celé tri mesiace riešili zlomenú ruku mojej Alice. Ale našťastie je už všetko za nami a aj z tohto obdobia sa stáva spomienka. Ostalo pár fotiek, a medzi nimi aj fotka, ktorá je mojou obľúbenou - je na nej Alica, aj keď s obrovskou ortézou, ale s krásnym úsmevom na tvári. A práve túto fotku som použila na nový layout, ktorý som nazvala Fancy Smile:


Pracovala som s krásnou dievčenskou kolekciou So Fancy od Simple Stories. Použila som biely podkladový papier a papiere, nálepky, kartónové samolepky, svorky a enamelky So Fancy:




 A keďže je témou septembrovej challenge šitie, pokúsila som sa aj o drobné ozdobenie layoutu prešívaním. Priznám sa, že to nepatrí medzi moje obľúbené techniky, keďže šijací stroj nemám a ručné prešívanie alebo vyšívanie nie je bohviečo u mňa (aj keď zašiť dieru na ponožke zvládnem). Ale na druhej strane som rada, že naše challenge sú výzvou aj pre mňa a vedia ma prinútiť vyskúšať niečo nové. Takže som na pár miestach layout prešila a takto vyzerá celý:


Dúfam, že sa tiež necháte zlákať a pošlete nám do challenge svoj layout alebo prianie.

Prajem krásny deň

2 komentáře:

  1. Hlavne, že už len spomínate a máš pravdu, ten Alickin úsmev je nádherný. Celá stránka je super a okrem fantastických farieb a prešívania oceňujem sponky zošívačky - za mňa palec hore! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Danielko je to krásná stránka ! Obdivuju to použití tolika věcí a při tom tak pěkně ladicích :-) A jsem ráda, že malá už je v pořádku :-)

    OdpovědětVymazat