pondělí 26. září 2016

INŠPIRÁCIA... Exploding box k narodeniu chlapčeka

Keď som si od Didi objednala krásne papiere New Baby Born od Craft & You, mala som v pláne spraviť priania k narodeniu dieťatka. Ale skôr, ako som sa k nim dostala, som zistila, že sa úžasne hodia k 3D lepenkovému výrezu v tvare hojdacieho koníka od Wycinanka, ktorého som mala doma už dlhšie, a tak som sa rozhodla spraviť exploding box:


Použila som polotovar, ale v podstate nie je až také zložité si vytvoriť vlastný z tvrdého papiera. Každá strana má rozmer 10 x 10 cm. Na vnútorné strany som si vybrala papier New Baby Born 04, ktorý je biely s drobnými bledomodrými bodkami a je tak trochu šmrncnutý do vintage štýlu. Narezala som štvorce a nalepila. Na ozdobenie som použila veľké výseky z papiera, vystrihnuté obrázky, lepenkové výseky od Wycinanka, drobné výseky z papiera v tvare motýlikov a vrstvených kvetov, samolepiace perličky, papierové kvety a biele tekuté perličky:





Do stredu som nalepila hojdacieho koníka:


Na vonkajšie strany som použila papier New Baby Born 01 s drobnými kvetinkami. Z vonku som krabičku nezdobila, iba vrchnák som ozdobila veľkou mašľou z bielej čipky:



A takto vyzerá celý exploding box:




Milý darček k narodeniu dieťatka, ak chcete darovať peniažky originálnym spôsobom (na jednej vnútornej strane je kapsička do ktorej je možné vsunúť peniaze a kartičku s venovaním). A v podstate som minula len dva papiere, takže mi ešte ostalo dosť materiálu aj na priania :)

Prajem krásny deň

2 komentáře:

  1. Nádherný ! Moc se mi líbí ta jemnost, ty tlumené barvy, jak je to takové něžné až starodávné bych řekla :-)

    OdpovědětVymazat