pátek 30. září 2016

PROJECT LIFE S MARKÉTOU... 13. a 14. týden

Po nějaké době jsem tu zase se svým PL. Konečně jsem našla čas a dodělala stránky rozpracované na letním Libereckém srazu. Použila jsem nádherné čtvrtky od Pink Paislee - kolekce Bella RougePretty. Proč to píšu hned takhle v úvodu ? Didi říkala, že to jsou nejkrásnější papíry, co nám tam do krámku přivezla - to byla pravda :-) Jenže já - rebel - použila jejich rubovou stranu !! :-))))


Samozřejmě že ty květinové vzory jsou překrásné a nakonec jsem přeci jen ten jemnějši na dvou kartičkách použila. Ale ta druhá strana a kombinace černé a žluté byla tak lákavá, že jsem prostě neodolala.


Opět jsem použila svůj oblíbený týdenní design - velká koláž a čtyři 6x4 karty. Fotky jsem podkládala černou čtvrtkou, aby na žlutém podkladu lépe vynikly.


Samolepící písmenka jsou od Bella BLVD a jsou úžasná! Na stránce jsou ve dvou designech a je jich opravdu spousta


Opět jsem kolážovala v Pic Monkey, protože fotek bylo docela dost.


Teď na podzim je to komické, možná bych mohla pro kontrast přidat fotku - poslední jídlo venku :-) No jo no, skluz je velký, co nadělám. Ale v dubnu už bylo krásně a my mohli stolovat na terase . 


Ovšem událostí týdne bylo mé oko na punčoše v kombinaci s čínským prezidentem :-) Kdo se chce zasmát čtěte, kdo chce další obrázky, rolujte níž :-)

Takže - byla jsem pracovně na Letné a po dlouhé době si vzala sukni. A pod kolenem se mi udělalo oko jak vrata - viz foto - katastrofa  ! Takže jsem o polední pauze vyrazila pro oběd a nové punčochy. Jenže - v Praze byl zrovna na návštěvě čínský prezident. A s tím naším se zrovna chystali na přejezd kamsi od Hradu na Holešovice - takže přes Letnou. Stojím na přechodu, všude spousta příslušníků, po zuby ozbrojených, dokonce s jakýmisi batohy?? A na semaforu červená - 2 minuty, 5 minut, 7 minut - ale pauza na oběd má minut jen 30 a já je nemínila prostát na přechodu, natož kvůli čínskému diktátorovi?!! Tak jsem se prostě rozeběhla vstříc příslušníkům, že ten přechod prostě dám. V polovině jsem byla zadržena s dotazem jestli umím barvy a co ta červená znamená ? a pročpak tam asi tak dlouho svítí?? Odpověděla jsem, že chápu, ale že kvůli prezidentům nemíním být o hladu a hlavně - že s takovou dírou - ukázala jsem svou podkolenní jamku - se nemůžu vrátit do práce a prodejna s punčochami je na druhé straně!  Musím říct, že hoši překvapili! Buď je ta díra tak vyděsila, nebo prostě měli dobrý den, ale v jejich doprovodu jsem překonala zbytek silnice a uháněla pro punčochy :-)) Mezi tím oba pohlaváři projeli a já se vrátila od práce s obědem i novými punčochami :-) Měla jsem prostě jeden ze svých asertivních dnů, běžně totiž takhle nerebeluji.


Další týden pokračuje ve stejném ladění, neboť je to vlastně dvoustrana. Celé stránce dominuje velká fotka Áji a její velké lásky Pepy.


Fotila jsem ve školce, mezi dveřmi, předváděli se, no všechno špatně. Ale v PicMonkey se mi myslím podařilo i z původně nepoužitelné fotky udělat moc hezkou. Nebo aspoň mě se moc líbí :-)


Všechny texty jsem si opět tiskla a řezala na plotru na míru každé kartičce. Baví mě to čím dál víc. Dotiskla jsem si i proužky ladící s papíry. Podle toho co převažovalo na podkladu, byl proužek žlutý nebo černý aby kontrastoval.


Tahle fotka byla původně taky nepovedená, rozmazaná, ale holkám to tu moc sluší. Tak jsem ji trochu profiltrovala, převedla do černobílé a je ok . Celkově jsem moc nezdobila, jen sem tam pár enamelek a tady srdíčka nacvakaná z odřezků papírů.


No a tady ještě jedna koláž - taková skoro filmová. Snad mě nenapadne nějaký ochránce zvířat. Ale Ája mi prostě musela ukázat, že umí stejně jako Pepa házet slepicí :-) To víte, to jsou ty venkovské školky, to se vám ve městě nepoštěstí hodit si slepicí :-) A nebojte, je ok, nemá prostě utíkat!

A to je z mých jarních týdnů všechno. Nyní mě čeká dohnat skluz. Na týdny už ho nepočítám, to bych se zbláznila. Doženu si to po měsíci, to by mělo jít celkem rychle  a pak si pro radost nalepím pár stránek s významnými událostmi - jako byl liberecký týden nebo naše dovča na Šumavě. Hlavně žádný stres !

Krásný barevný podzim všem a zase příště Na lepenou !

11 komentářů:

  1. to nevymyslis :] bajecna story a zajimava barevna kombinace, Market!

    OdpovědětVymazat
  2. Markét máš to opet supr propracované a moc hezké. Páči sa mi tá farebná kombinácia. Paráda :) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ivo :-) nechápu proč Didi měla na ty papíry opačný názor ??!! .-))

      Vymazat
  3. Pekné to je a ešte se to hezky čte :-) pekná a zaujímavá kombinácia farieb a tá fotka na kartičke prostě láska je super!

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné to je a ešte se to hezky čte :-) pekná a zaujímavá kombinácia farieb a tá fotka na kartičke prostě láska je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ! No na tak nízký věk, je to láska jako trám :-)

      Vymazat
  5. Markétko, krásně sladěné stránky. Hlavně obdivuji práci s podlepováním fotek a tisknutím ladících proužků - vypadá to skvěle!
    A vtipné story, to je ještě bonus navíc! S těmi punčochami jsi mě pobavila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo moc děkuju ! Když už se k tomu lepení dostanu, tak si to užiju :-)

      Vymazat