pátek 23. září 2016

PROJECT LIFE S IVANOU... ZOO Praha

Pomaly sa Nám blíži koniec ďalšieho mesiaca a ja zisťujem, že môj sklz je celkom slušný (asi zatiaľ najväčší od kedy robím project life) ale zatiaľ to neberiem nejak tragicky. Leto Nám skončilo a prichádzajú dlhé jesenné večery takže bude čas na doháňanie sklzu. V dnešnom príspevku sa vrátime na začiatok júla a pôjdeme sa spolu pozrieť do ZOO, konkrétne do tej v Prahe. Boli sme tam s priateľom v jednu horúcu júlovú sobotu v rámci pár dní strávených v Prahe.



Na jednu stránku som použila vlastnoručne upravenú kapsu, ktorú som si prispôsobila pomocou 
"Photo fuse tool", ktorý som po dlhom čase vzala opäť do ruky.
Titulná kartička je tento krát väčší štvorec rozmeru 6x6 na ktorý som použila odfotenú mapku ZOO, časť zo vstupeniek a taktiež logo ZOO.


Snažila som sa stránky zladiť s fotkami. 
Preto som zvolila papier s motívom dreva, ktorý som si narezala na požadované štvorce, keďže kapsa je celá o štvorcoch. (je to tá vlastnoručne upravená)
Tento formát mi pri veľkom počte fotiek úplne vyhovuje.
Journaling som tento krát napísala na stroji, na biely podkladový papier.


Druhá stránka je taktiež ladená do podobných farebných tónov. 
Opäť papier s motívom dreva, výseky listov a písmenková abeceda. Tým so sa snažila stránky navzájom prepojiť, aby pôsobili zjednotene.
A tu už sú obidve stránky pekne spolu vedľa seba.


Ďakujem za Váš čas. Snáď sa Vám výlet a stránky zo ZOO budú páčiť.
Budem sa opäť tešiť pri ďalšom príspevku.

3 komentáře:

  1. Ivo moc krásné to máš a perfektně to ladí ! Musel to být bezva den :-)
    Já o svém skluzu ani nemluvím radši :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Markét to dáme musime ten skluz pokorit 😉😊

    OdpovědětVymazat
  3. Markét to dáme musime ten skluz pokorit 😉😊

    OdpovědětVymazat