pondělí 2. března 2015

Challenge - 03/2015

Březnová soutěž je tu! Jak se jistě mnohé z vás dovtípily, dnešní návod na pop-up přání nebyl na blogu náhodou :-) Ano ano, opět budeme soutěžit v disciplíně "technická přání". Alespoň já jim tak říkám. Rýsování, měření... však to znáte.

  • TÉMA: POP-UP PŘÁNÍ
  • ZADÁNÍ: vytvořte přání podle našeho návodu, nebo vyzkoušejte jinou variantu, možností je spousta - inspirujte se na Pinterestu. A pozor! Aby to nebylo úplně jednoduché, musíte do něj zakomponovat jaro nebo Velikonoce!
  • PODMÍNKA: projekt musí být nově vytvořen a před zveřejněním všech projektů nesmí být publikován jinde (Facebook, osobní blog, galerie apod.)
  • TERMÍN: fotky posílejte do středy 25. 3. 2015 na email info@prettypapers.cz, do předmětu zprávy napište CHALLENGE. Fotky poté budou vystaveny na blogu a výherce určíme hlasováním!
  • VÝHRA: dárkový poukaz na nákup v e-shopu Pretty Papers v hodnotě 300 Kč
 
 
Já sama jsem tento typ přání zkoušela včera poprvé. Vůbec se mi do něj nechtělo, protože měřící, ohýbací, skládací a bůhvíjaká přání dělám nerada. Stihla jsem včera vytvořit téměř desítku jiných přání, než jsem se odhodlala :-) Bylo to ale tak jednoduché, že si hned zítra vyrobím ještě další variantu. V té trávě úplně vidím zajíčka a kraslice... Zajíčka už mám dokonce vybarveného a vystřiženého, jen mezi ty motýlky se vůbec nehodil :-)
 


4 komentáře:

  1. Didi, to je ale kouzelné zpracování.... Jsi nesmírně šikovná :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé a to jsem myslela, že bych mohla jaro přečkat bez jarních šablonek a razítek... Velikonoce mě moc neberou... Nooo, tak uvidíme, co vymyslím... každopádně jen předlohy jsou tak super, že už teď vím, že se nechytám :-D

    OdpovědětVymazat