pondělí 2. března 2015

DIY tutoriál... Pop-up přání s motýlem

Ve svém archivu jsem našla jednu letní kolekci od K&Company (Merryweather), ke které mám i několik papírových a acetátových výseků. Tahle krásná, květinová, letní kolekce se mi hodila na výrobu přáníčka, ze kterého při otevření (s trochou fantazie :D) vyletí motýl…

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Při výrobě přání mi velmi pomohla rýhovací podložka od Marthy Stewart (v e-shopu naskladníme okolo 10. března). Zvykám si pomalu na míry v palcích a tak i rozměry dnes budu uvádět v těchto jednotkách. Ale pokud rýhovací podložku nemáte k dispozici, nevadí, vystačíte i s pravítkem a knihařskou kostí.

Připravila jsem si světlou kraft čtvrtku v rozměrech 12 x 6 palců.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Tuto čtvrtku jsem si narýhovala na rozměrech: 5, 5½, 6, 6½, 7 palců.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Čtvrtku jsem naohýbala tak, jak je zobrazeno na fotografii.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Poté jsem čtvrtku obrátila a zespodu jsem nalepila oboustrannou lepicí pásku.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Tyto části jsem slepila k sobě. Vzniklá klopa bude vidět, když se přání otevře.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Do vnitřní části jsem opět nalepila oboustrannou pásku a zhruba doprostřed jsem umístila acetátový proužek o rozměru ½ x 3½ palce. Obě části jsem slepila.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Takto vypadá polotovar přání, které se dá dále zdobit mnoha způsoby. Já jsem zvolila motýla, ale takovýchto proužků si do klopy můžete nalepit více a umístit na ně třeba balonky, papírového draka. Vše, co poletuje vzduchem.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Motýlka jsem nalepila na horní konec acetátového proužku.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Vnitřek přání jsem polepila barevným květinovým papírem a do dolní části přání jsem umístila kraft výsek, olemovaný bílým gelovým perem, pro případné napsání textu.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Dozdobila jsem i vrchní stranu přání. Použila jsem stejný papír, okrajovou raznici (opět Martha Stewart) a acetátový výsek ze stejné kolekce od K&Company, který jsem umístila na 3D pěnové polštářky.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Když se přání otevírá, díky průhledné folii to vypadá, jako kdyby z přání vyletěl motýl. Na fotografii tento efekt nezachytím, tak alespoň otevřené přáníčko.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Návod na výrobu pop-up přání s motýlem.

Děkuji za nahlédnutí a budu se těšit na vaše ukázky v naší pinterestové galerii.

4 komentáře: