pondělí 16. března 2015

Inspirace... Shabby chic přáníčko

I přesto, že se může zdát, že mojí hlavní doménou je Project Life, věřte nebo ne, jsou to právě přáníčka, která mi doma pod rukama většinou vznikají. A nejradši vyrábím taková ta starobylá, nebo jak se dnes moderně říká "vintage" či "shabby chic". Na začátek týdne jsem si tedy pro vás připravila inspiraci právě v takovém stylu.

Inspirace... Shabby chic přáníčko

Přáníčko jsem vytvořila na bílém čtvercovém základu, který jsem přetřela distress inkousty. Kombinovala jsem dvojici odstínů Iced Spruce a Milled Lavender, které společně s naembossovaným "vintage" vzorem vytvořily úžasný background.

Inspirace... Shabby chic přáníčko, papírové kytičky

Dominantou přáníčka je srdíčkový chipboard, který jsem přetřela bílým gessem a podložila fialovým papírem, aby na světlejším podkladu lépe vynikl. Mezi jednotlivé papíry - "postaršené" paper distresserem a nalepené 3D pěnovými polštářky - jsem vložila i vellum (pergamenový papír). Přáníčka vždycky skvěle zjemní. A tekuté perličky zase dodají potřebnou jiskru.

Inspirace... Shabby chic přáníčko

Lehce jsem "nagessovala" i růžičky. Přesně to jim totiž dodá ten pravý starobylý vzhled. V zásobě mi chyběl fialový provázek, ale tam kde by Američanky běžely do obchodu, my české holky si umíme poradit... :-) Stačil bílý a Distress Inkoust a vůbec nevadilo, že barva na něj nechytala rovnoměrně. Naopak to vytvořilo zajímavý efekt. Spolu se saténovou stuhou jsem pak provázek umístila pod růžičky i do protilehlého rohu přáníčka.

Inspirace... Shabby chic přáníčko

Na přáníčko jsem vybrala univerzální nápis. Jednak proto, že se hodí pro každou příležitost - narozeniny, svátek - ale také mi přišlo, že delší text by na přáníčku působil rušivě. Nápis jsem tiskla na tiskárně, proto jsem ho ještě lehce obtáhla černým gelovým perem tak, aby působil přirozeněji.

Tak to je moje pondělní "shabby chic" inspirace. Doufám, že tenhle styl také vyzkoušíte a pochlubíte se třeba na Pinterestu Pretty Papers!

A já se budu těšit zase na shledanou u Project Life :-)

10 komentářů:

  1. Dianko nádhera !! Doufám, že tě někdy uvidím tvořit na živo ! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a nápodobně, Markét, doufám, že se už brzy někde potkáme :-)

      Vymazat
  2. Tak to se musím přidat s obdivem a chválou. Dělám přáníčka příležitostně, a když už, tak takováhle se mi líbí moc moc moc! :-) Ať ti kvete krása pod rukama :-) ( jmenovkyně )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá jmenovkyně, moc děkuji! A až nějaké vyrobíte, nezapomeňte se pochlubit, ať se mohu inspirovat zase já :-)

      Vymazat
  3. ve scrapu moc nemam rada vintage, ale tohle se mi libi moc!!! super barevna kombinace

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky :-) Mně se taky moc líbí takový ten čistý styl... A pak mi pod rukama vzniká tohle :-)

      Vymazat
  4. Tak já dělám zase přáníčka moc často a tohle je opravdu nádherné., Marcela

    OdpovědětVymazat