pátek 13. března 2015

Project Life s Dianou... 3. a 4. týden plus výlet jako bonus

I přesto, že třetí týden je věnován převážně mému chlapci, myslím, že mi odpustí fialové odstíny. Tak nějak se mi hodily ke kytičce, kterou jsem obdarovala svou nejlepší kamarádku k narozeninám. Navíc si myslím, že černobílá mu vyloženě sluší...a vysavač ještě víc :-) 

3. týden

Na titulní kartičku jsem použila chipboardovou abecedu, kterou jsem přetřela bílým gessem. Úplně náhodou mi pod ruku přišla samolepky Baby Girl od Simple Stories a zase mě jednou překvapilo, jak se dají jednotlivé kolekce využít úplně pro jiné účely. Z této jsem použila růžová písmenka, nastříhala vlaječky a šup s nimi na šedý provázek Baker's Twine. Super banner je na světě. Už pár měsíců taky nedám dopustit na samolepící mřížkovou pásku, kterou jsem na titulní kartičce také použila. Určitě jí vyzkoušejte, ať už při tvoření PL nebo na přáníčka, mixed media, zkrátka, kde vás napadne. 


Protože jsem neměla dostatek originálních kartiček ve vhodném odstínu, pustila jsem se do výroby vlastních - embossovaných. Pomocí podkladového razítka a bílého embossovacího prášku jsem si udělala na kartičkách puntíkatý background a na tu menší, určenou pro journaling, jsem pak ještě přilepila zmenšenou linkovanou kartičku. Text je psán elegantním fontem "Caviar Dreams", opět jedním z těch mála, který zvládá i češtinu. 


Fotky a kartičky jsem zdobila průhlednými akrylovými ozdůbkami od Heidi Swapp a taky chippboardy. K tomu pár knoflíčků, kytička s perličkou a razítka od Technique Tuesday. 


No, a málem bych zapomněla na svorky. Taky máte ve svém scrapbookovém arsenálu věci, které jsou tak pěkné, že byste je nejradši nikdy nepoužily? U mě to jsou právě svorky. Zamačkávám slzu skoro vždy, když nějakou umísťuji. Na téhle stránce jsem se konkrétně rozloučila s dvěma z kolekce od  My Mind's Eye (Kate & Co.). Přesto bojuji a snažím se si je "nesyslit". Ostatně, když je využiji, budu si moct přece koupit další :-)



4. týden


Další, tentokrát už 4. týden, byl ve znamení Mixed Media. Teda na PL stránce, ale byla jsem na kurzu a vytvořila si svůj první MM obrázek. Protože byl laděný do fialovo-růžova, bylo jasné, jaké barvy budou dominantní na stránce pro tento týden. Ale aby to nebyla zase tak jednotvárné, snažila jsem se to trochu proložit béžovou a tyrkysovou. 

Na stránce jsem zkombinovala kartičky ze dvou kolekcí od Becky Higgins - "DIY Shop" a "Cut and Paste". Růžový transparent s datem je parádní vychytávka, která mi posledně dorazila v balíčku od Pretty Papers. Jde o vychytávku od Heidi Swapp - Color Magic Resist Note neboli bílé embossované výseky, které si můžete sami dozdobit sprejem nebo třeba jako já tekutými barvami Distress Stain.
 
Titulka je tentokrát pro změnu v pravé kapsičce, to abych vás nenudila :-) Tyrkysová vlaječka je zase "kouzelná" a písmenka jsou od Kety, pěkně potřená bílým gessem a pak nabarvená Distress Stain inkoustem. Nechtělo se mi psát, a tak jsem zase zaměstnala tiskárnu, tentokrát jsem použila "My Boyfriend Handswriting" font, který je zase jedním z mála, co zvládá i češtinu. A washi páska s trendy chevronovým vzorem a v módní zlaté barvě samozřejmě nemohla chybět.
 


Fotky z naší lednové párty s kolegy byly ve všech možných odstínech, jen ne v těch, které by se mi hodily, a tak jsem se nakonec rozhodla fotky vyvolat v černobílé... A protože vysmáté kolegyně měly kolem sebe až příliš volného prostoru, ozdobila jsem je samolepkami od Simple Stories - Every Day a písmenky od Basic Grey.


Kdybych mohla, mám naše kotě možná v každé kapsičce svého alba, protože je prostě děsně roztomilé. Snažím se ale držet. Každopádně, když mi minule uslo v igelitce, bylo jasné, že tahle fotka do PL prostě půjde a ne, že ne. Na velkou kartičku, určenou původně pro journaling, jsem navrstvila dvě menší, které jsem trochu ořízla a zakulatila jim rohy, a vytvořila si tak krásně sladěný podklad. Fotku jsem pak vyřízla do tvaru srdíčka na Big Shotu a přidalan nápisy od Heidi Swapp, enamelky a washi pásku.


Kouzelné výseky jsem použila i na poslední kartičce. A určitě poznáváte taky razítko od Kety Jak vidíte z menu, nadlábli jsme se na večírku přímo parádně. Na zbytku kartičky už pak vládne moje vlastní písmo a já si říkám, že to vlastně ani nevypadá tak špatně :-)

...a jako bonus výlet


Samostatnou stránku jsem věnovala našemu výletu s topinkovačem. Vezli jsme ho z Prahy až do Panenského Týnce a spojili to rovnou s procházkou a výletem do přilehlé Třebíze. A propós, pokud jste v Panenském Týnci nebyli, určitě ho navštivte. Je to místo s opravdu úžasnou energií.


Počasí nám vyšlo nádherně. Byl to jeden z těch prosluněných lednových dní, kdy po zimě nebyla ani památka. A tak se mi k fotkám vlastně nejvíc hodily "letní" vzory papírů z úžasné kolekce Indiana Summer od We R Memory Keeprs. Myslím, že už jí tu zmiňovala i Markétka ve svém příspěvku a já jsem si ty barvy a vzory taky hned zamilovala. Kartičky jsem si tedy z papírů (až na jednu) vyrobila sama. A tak nějak jsem měla zase "žužlací" náladu, takže jsem všechno, co se dalo, trochu oškubala paper distresserem.


Nedávno jsem si udělala radost a koupila si vyřezávácí šablonu pro Big Shot s ampersandy - to je takový ten klikyhák neboli "&". A kde jinde jí použít, než na kartičce s naší společnou fotkou.


Jak bylo pěkně, tak jsme skoro zapomněli fotit, a tak mi nakonec zbylo místo i na ozdobnou kartičku. Chtěla jsem jí takovou nějakou přírodní, takže jsem doma našla kus obyčejného provázku a přichytila ho svorkou (My Mind's Eye - Sweetest Thing/Bluebell). Protože na kartičce vpravo byl journaling, krásně se mi hodil - textem i barvou - výsek s nápisem "My Story".


Vedle chrámu bylo dětské hřiště, tak jsem ihned osedlala tamního poníka a trochu se vrátila do dětských let. Sranda prostě musí být... :-)


A asi už se budu opakovat, ale pokaždé mě překvapí, jak jsou některé kolekce, které se vydávají za "svatební", "baby" nebo třeba "prázdninové" nakonec univerzální. Na poslední kartičce s krásnou fotkou chrámu v Týnci (opravdu, jeďte se tam podívat) jsem například k poskládání nápisu využila abecedu ze svatební sady od Simple Stories The Story of Us. 

Takové věci mě vždycky nesmírně těší, protože Project Life pro mě není o tom nakoupit sadu perfektně sladěných kartiček a písmenek, co nejrychleji je poskládat do kapsiček a mít odbytou další stránku. Je to především další možnost, jak si trochu zatvořit a popustit uzdu fantazii a kreativitě a trochu se odreagovat. Pevně doufám, že to máte taky tak...

Ať je i ten váš "lajf" jeden velký projekt vám přeje


6 komentářů:

  1. Di, ta Indian summer stranka je luxusni!! nadherne fotky a paradni karticky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jani, bylo tam opravdu krásně! No a ty papíry...darmo mluvit, jsou krásný samy o sobě :-)

      Vymazat
  2. Mně se moc líbí ta kartička z Mixed Media - ohromně to oživí stránku! Jinak komentář o tom, že Honzík si koupil novou bundičku a pod tím text o vysávání je vtipný (jako že za bundičku vysávat) :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, ta MM fotka je báječná, má skvělé barvy, tak jsem jí hned musela využít. No, a za bundičku vysavač, to se rozumí :D

      Vymazat
  3. Krásné a vtipné jako vždy! Myslím, že fotkou svého Honzíka s vysavačem jsi nás, Di, potěšila úplně všechny :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko díky, bohužel myslím, že je to první a poslední taková fotka v letošním albu... Navíc jsem se dozvěděla, že vyměňovat hubice je neefektivní... :-D

      Vymazat