středa 18. března 2015

Inspirace... Velikonoční přání

Už máte hotová velikonoční přání? Já jich mám letos v plánu odeslat patnáct... Trošku jsem si svoji rodinu a kamarádky rozmazlila a s přáníčkem už tak nějak všichni počítají. 

Každý rok se snažím, aby přání byla úplně jiná a moji blízcí byli opět překvapení. Letos jsem se poprvé rozhodla pro mini formát 10 x 10 cm. Tyhle maličké obálky budou mezi ostatní poštou jistě k nepřehlédnutí...

Na stránkách Prima Marketing jsem kdysi natrefila na dekoraci ve tvaru malých ptačích hnízdeček s vajíčky. U nás nikde nebyla k sehnání a upřímně, asi bych jako vždy zvažovala, jestli je za tu cenu koupit. Hnízdečka jsem se proto rozhodla vyrobit sama. Úplně jednoduše jsem svazek sisalových vláken stočila do tvaru kolečka a jako vajíčka jsem tavnou pistolí přilepila několik korálků.

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Na první přání jsem použila razítko ptáčka od Deep Red stamps, které už mám nějakou dobu doma a pořád jsem čekala na vhodnou příležitost, kdy ho použít. Podklad přání o rozměrech 9,5 x 9,5 cm jsem natřela bílým gessem a jen jsem ho přestříkala dvěma odstíny třpytivých sprejů.  Okraje jsem projela ničičem papíru a oinkovala černým distress inkoustem. Přání je doplněno kytičkou, malým peříčkem a několik mini samolepícími perličkami.

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Na druhé přání jsem přes šablonu nanesla trochu bílé texturovací pasty, vysušila, opět přestříkala třpytivými spreji v jemných tónech a sem tam potiskla pozaďovým razítkem. Pod textilní květinou je přicvaknutý kousek obyčejné gázy. Přáníčko je dozdobeno ještě malým papírovým kvítkem a enamelkami.

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Třetí přání má podklad vyroben stejně jako předchozí. Na ozdobu jsem použila dvě papírové květiny, kousek béžového tylu, výseky lístků, černý papírový provázek, malé slepičí pírko a samolepicí broušené kamínky.

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Čtvrté přání má opět stejný podklad. Hlavní ozdobou je acetátový výsek motýla.

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Poslední přání jsem vyrobila v pro Velikonoce trochu netypické barvě - růžové.  Nemusí být přece pokaždé v tradičních barvách, že? Ozdobeno je bavlněným provázkem, gázou, květinku, ptáčkem z fima a mini perličkami.

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Cardmaking... Velikonoční přáníčka

Přeji všem radostné velikonoční tvoření!

8 komentářů: