pátek 6. března 2015

Project Life s Markétou... 5. a 6. týden

Uteklo to jako blázen a jsem tu s dalšími týdny mého PL.  A byly to týdny opravdu nabité událostmi :-) Byli jsme ještě na jednom plese a pak jsme konečně vyjeli na hory !


Jelikož je většina fotek z hor a se sněhem, ladila jsem stránky do šedo - modro - bílých barev. Použila jsem jednobarevné čtvrtky, některé kartičky z různých kolekcí od BH a pak papíry z 6" sad od BoBunny Woodland winter collection a Fancy Pants Timbergrove.



Pokračuji v řezání na Silhouete plotru a baví mě to čím dál víc. Ta možnost, že si kdykoli vyříznu to co právě potřebuji v jaké koli barvě a velikosti, je prostě super !! Pokud byste to chtěli také vyzkoušet, připomínám jarní liberecký sraz, kde tato možnost bude.


Každý týden jsem na kartičku vždy pečlivě vypisovala události týdne. Každý den na svůj řádek. Ale tentokrát jsem to porušila a sepsala týden jako souvislý text.



Olaf je vytvořen ve školce a fotografie  je upravena v roztomilé aplikaci A Beautiful Mess - za doporučení děkuji Monče Pestrové :-)



Fotku z maturitního plesu jsem ozdobila stužkou ve zlaté barvě stejně jako je šerpa.



Mám moc ráda razítka od Kety a mám pocit, že mám skoro všechna :-) Ale používám je velmi málo :-( Takže jsem se rozhodla to změnit a tento týden jsem začala !



Už jste někdy zkoušeli vyfotit sněhovou vánici ?? Já ano, ale z auta a za jízdy se to tedy moc nedařilo.



Koláže v Pic Monkey dělám ráda a tento formát s jednou centrální fotkou je můj nejoblíbenější.


Počasí se nám hodně měnilo. Pár dní bylo pod mrakem a to byly fotky spíš šedé, ale ty dny, co svítilo sluníčko se fotilo krásně ! Vše je foceno mobilem a některé fotky jsou opravdu nádherné  :-)




No já a lyže - opravdu to nejde - obutím to začalo a taky skončilo :-)



Tahle kartička je v odklápěcí kapse a protože jsem toho nafotila opravdu hodně a ještě jsem koupila moc hezké pohledy - použila jsem odklápěcí kapsy 2 a nalepila je na sebe.



Hlavním motivem téhle stránky je panoramatická fotka, kterou mládež přivezla z vrcholu. Tam jsem se já bohužel nedostala, tam se dá jen na lyžích :-(






Na  téhle fotce jsem taky já  - vidíte mě ??? :-)


I další týden budou horské fotky, zůstávali jsme totiž do úterý.



Označení týdne opět vyřezáno na plotru, tentokrát z vinylové samolepící fólie.A fotografie z druhé největší hory ledovce Ötztal, ta už je moje, tam se dalo vyjet lanovkou i bez lyží :-)




Tady jsem nápis obtáhla bílou gelovkou, protože samotná stříbrná se ztrácela.


Ami obětovala 2 eura a schovala si permanentku , abychom ji měli do deníku - prostě PL blázní celá rodina :-)


Kdo mě zná ví, co mě tyhle fotky stály! Bojím se výšek, lanovka je moje noční můra - ale hory miluju  a tak moc jsem je chtěla vidět i se shora, že jsem všechen strach překonala a dokonce můžu říct, že jsem si to užila :-) Já totiž byla v Alpách v zimě poprvé v životě ! 


Koláž je opět v odklopné kapse a pod ní je pohled a kartička s textem. I když vlastně není na první pohled vidět, ozdobila jsem ji úžasnými zimními Keta razítky.


V tomto týdnu jsem použila poloviční kapsu.


Docela slušně se mi podařil vyfotit úplněk, na horách je prostě všechno blíž a lépe vidět :-) Opět výřezy z plotru.


Na tuhle půl kapsu už jsem nechtěla dávat další odklopnou, tak jsem text napsala na kartičku, která je za fotkou zasunutá a opatřená štítkem na vytažení.


Pokud jste ještě nebyli v Insbrucku - doporučuji ! Je to nádherné město, všude kolem hory, městem protéká tyrkysová horská řeka Inn, krásné starobylé centrum a k moři je to jen kousek. 


Do reality jsme se vrátili rovnýma nohama - holčičky vyrazily ke kadeřnici :-) Máme kadeřnici Lucinku, úžasnou, jako ze seriálu :-) Vlásky sesbírala, učesala do culíčku, zagumičkovala a přelakovala - no nemohla jsem je nenalepit :-)



O víkendu se vystřídalo jaro se zimou - jeden den jsme objevili kočičky a druhý den se lyžovalo ! :-)





No a můj oblíbený sport :-) Víkend byl tak sportovně nabitý a česká republika měla tolik medailových úspěchů, že to v mém PL chybět nemůže ! 


A jak jste se měli vy ??? Lepíte, stíháte, podělte se s námi o svoje zážitky a zkušenosti  s PL v komentářích.

A za 14 dní se těším na lepenou ! 

4 komentáře:

  1. Markét, suprovka a moc krásné detaily!

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc krásné děvče.... líbí se mi oddělení týdny v textu......

    OdpovědětVymazat
  3. Markét, ta panoramatická fotka je super nápad! to musím hned někde použít! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. co se mi moc libi .. Olaf, kolaze, panoramata, vlasy a stuzka zlata .. co se mi nelibi ... treba priste neco najdu :)) supeeer, Market!

    OdpovědětVymazat