úterý 24. března 2015

Inspirace... Velikonoční přání

Veľká noc nám už klope na dvere, všade sú rozvešané venčeky, kraslice od výmyslu sveta (mimochodom, ich rozmanitosť ma neustále udivuje), vonku hreje slniečko.. a to všetko signalizuje, že jar je tu! Hurá! :)

Dnes by som aj ja rada prispela inšpiráciou na veľkonočné priania. Tentoraz sú trochu iné ako ste u mňa zvyknutí. Priania sú robené na pohľadnicovom základe 13x13 cm a zdobené sú prevažne vajíčkami :) 



Veľkonočný vzhľad krásne navodila papierová krajka a klasický baliaci špagát, ktorý som jemne nastrapkala. Tentoraz som priania dozdobila aj kvetinkami..



A že sa veľkonočné prianie dá spraviť aj s elegantným nádychom vidno na poslednom prianí, ktoré som dozdobila zlatými flitrami a zlatou niťou. Papier je dookola šitý šijacím strojom rôznymi stehmi. Jedno vajíčko je vyrobené v embosovacej kapse, a druhé, bodkované je z pergamenového papiera ozdobeného textúrovacou pastou.



Prajem Vám krásny jarný deň!


12 komentářů:

  1. no paaaani, tie su krasne, ale ta posledna je uplne bozska....ta kombinacia viacerych technik...no proste na jednotku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdová krása, to poslední mi vyrazilo dech.... Kačka

    OdpovědětVymazat
  3. I když nejsem přáníčková,....jsou opravdu velice krásná

    OdpovědětVymazat
  4. Deny, to je krasa nesmirna ... opravdu umis!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Deny jedno hezčí než druhé !!!

    OdpovědětVymazat
  6. To je neuvěřitelná nááádhera! Míša V.

    OdpovědětVymazat
  7. Krása! Fantastický příval inspirace :) Už jsem se nakazila používáním velumu (říkám tomu sice pauzák), tekutých perliček a dokonce jsem zapnula šicí stroj! Akorát ten můj neumí tak pěkné stehy :).....Že bych tentokrát vzala na milost papírové kytičky? Deny moc díky!
    Anička

    OdpovědětVymazat
  8. Deny, se Ti povedly! Jedno hezčí než druhé!

    OdpovědětVymazat
  9. nádherné jsou všechny, ale to poslední mě dostalo - překrásné :-D

    OdpovědětVymazat
  10. Ďakujem za množstvo krásnych komentárov a milých slov, ktoré som si práve pred chvíľkou prečítala ! Som veľmi rada, že vás priania oslovili a dúfam, že dostatočne inšpirovali k vášmu tvoreniu :)

    OdpovědětVymazat
  11. Úžasná přáníčka, všechna. Tím prvním se budu s dovolením inspirovat. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Luxusní, ostatně jako obvykle! :-)

    OdpovědětVymazat