úterý 31. března 2015

Inspirace... "Princess" layout

Musím sa priznať, že hneď ako som uvidela novinku od Simple Stories - kolekciu Enchanted vedela som, že ju musím mať. Je krásne hravá, plná dievčenských farieb a rôznych rozkošných drobných detailov. Už keď som ju doma vybalila, moja Alica si ju pozerala so mnou a bolo to samé "aaach" a "oooch" a "aha mami čo tu ešte je!". A keďže moja Alica je princezná ako sa patrí, prvá vec, ktorú som z tejto kolekcie vytvorila, je tento layout:


Začala som tým, že som si podkladový papier jemne pofŕkala farbami v pastelových odtieňoch.


Spravila som si základné vrstvy pod fotku, ktoré som trochu zjemnila kúskom pergamenového papiera.


Pridala som prvé výseky..


..ďalšie výseky..


..a ďalšie výseky, nálepky a nápis.


Niektoré fŕkance farby som obtiahla šedou fixkou a napokon som pridala pár samolepiacich kamienkov.




Prajem krásny deň :-)

6 komentářů:

  1. Krásná stránka:). Moc díky za hezky vyfocený postup, líbí se mi, jak se nebojíš schovat klidně 3/4 motýlka za zámek - prostě umění vrstvení - to mě zatím stále míjí:). Anička

    OdpovědětVymazat
  2. ďakujem krásne! Toho vrstvenia sa netreba báť, a táto kolekcia je tak skvelá, že sa to skladá takmer samé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dani, výzdoba je krásne k fotke zladená.. peknučké :)

    OdpovědětVymazat