čtvrtek 19. března 2015

DIY tutoriál... Papírové kytičky

Dnes som si pre vás pripravila rýchly a jednoduchý návod ako vyrobiť takéto mini papierové kvetinky:


Budeme potrebovať:
  • papier (použila som papiere Ruby Rock-It, August Moon, Hydrangea a Meadowsweet)
  • raznicu v tvare kvetiny
  • pero na embossing
  • vodu v rozprašovači
  • mäkkú podložku


Ako prvé si vysekneme kvetinky z papiera, ktoré poriadne postriekame vodou z rozprašovača.


Na mäkkej podložke (stačí niekoľko krát zložený uterák) teraz kvietky pomocou pera na embossing vytvarujeme, a to tak, že pero priložíme do stredu každého kvietka a poriadne vtlačíme do podložky.


Dostaneme takéto kvietky, ktoré odložíme a necháme poriadne vyschnúť.


Kvietky som potom lepila pomocou tekutého lepidla, podľa mňa najkrajšie ukážu, ak ich je veľa vedľa seba. Do stredu každej kvetiny som dala kvapku tekutej perly. A tu je výsledok - nežné a elegantné svadobné prianie v zeleno-ružových farbách..


..a v modrých farbách


Prajem krásny deň

5 komentářů:

  1. Nádherné kvietky! Skvelo ozvláštnia projekty, Dani ;)

    OdpovědětVymazat
  2. presne takúto mini raznicu hľadám už dlho :-) vyzerá to super, presne takto som si to predstavovala takže v pátraní nepoľavím. mohla by som sa opýtať aký veľký je kvietok v skutočnosti ? ďakujem

    OdpovědětVymazat
  3. ďakujem! Kvietok má v skutočnosti 1 cm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ďakujem :-) myslela som si. práve tieto mini sú celkom nedostatkové zboží :-)))) naozaj krásna pohľadnica

      Vymazat