středa 25. března 2015

DIY tutoriál... Akvarelové vybarvování

Nevím, jak jinak bych tuhle techniku nazvala. Velmi se mi líbí umění akvarelu, ale nejsem malíř a volně, z ruky, toho příliš nenakreslím. A tak jsem si při vytváření obrázků pomohla razítky. Postup vám teď popíšu...

Přichystejte si kousek akvarelové čtvrtky a natiskněte na něj razítko. Já jsem použila razítko Cupcake od Tima Holtze. Je tam hodně čar okolo, které jsem na obrázku nechtěla, proto jsem z razítka setřela inkoust z míst, která jsem chtěla nechat bílá. Razítko nejprve jednou či dvakrát otiskněte na kousek obyčejného papíru a pak teprve na akvarelovou čtvrtku. Vznikne vám jemný obrys, který vás povede při vybarvování.


Teď už stačí jen tenký štětec, voda a inkousty. Já jsem při práci použila akvarelový blok, na který jsem si otiskla inkoustový polštářek s barvou, kterou jsem zrovna používala, a barvu jsem na papír nanášela z bločku.


Poslední krok byl "potřísnění" hotového obrázku kapičkami inkoustu. Obrázek jsem překryla maskou ve tvaru dortíku (obtisknuto na kancelářský papír a vystřiženo) a poklepala jsem na štěteček lehce namočený v barvě.


Hotový obrázek jsem vyřízla na Big Shotu pomocí ozdobné šablony a nalepila jsem jej na základ přání.


Další obrázek jsem vytvořila jako kartičku do PL. Způsob vybarvování je stejný.


Myslím, že obrázky ve finále vůbec nevypadají špatně :-) Zkusíte to také? 


5 komentářů:

  1. Ilonka, to je super! Hlavne ak človek nevie kresliť, ako ja, tak toto je dobrá kamufláž :-). A ten výsledok je perfektný!

    OdpovědětVymazat
  2. je to krása, vďaka za inšpiráciu!

    OdpovědětVymazat
  3. Akvarelová technika je krásná a já už dlouho koketuji s tím, vytvořit si PL dvoustránku pouze touto technikou. Tak děkuji za připomenutí :-)

    OdpovědětVymazat