sobota 28. března 2015

Challenge 03/2015 vyhrává...

Moc děkuji za všechny projekty zaslané do naší březnové challenge. Jsem ráda, že vítěze nemusím vybírat sama, protože bych musela vybrat všechny. Odvázaly jste se a zdobily naprosto úžasně :-) Hlasování bylo napínavé a velice těsné, ale přece jen jste vybraly... Gratuluji!

Třetí letošní challenge vyhrává:
Petra M. 

Petra poslala přání dvě, abych si vybrala. Společně jsme nakonec vybraly výherní modrožluté, ale jako bonus zveřejňuji i to druhé, neméně povedené :-)


4 komentáře:

  1. jeeee, to mam radost! zrovna jsem otevrela PC, ze zahlasuji a ono je rozhodnuto! a Petre by patril i muj hlas, ta modrozluta kombinace je opravdu neotrela! gratuluji, Peto!

    OdpovědětVymazat
  2. I já bych hlasovala tak, ale nějak mi to nešlo se přihlásit, tak jsem ráda , že to vyšlo i beze mne :-)Obě varianty jsou pěkné, ale modrožlutá tedy vede! Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  3. Juchůůů, děkuji všem za hlasy a Didi za vítěznou radu...:)), moc si to užívám. A dokázala jsem zvítězit i nad přidáním komentáře, což se mi doposud nepodařilo....přes Google chrome....ale vyzkoušela jsem Explorer a tam mi to jde (takže rada těm, kteří s tím měli také problémy). Krásné velikonoce! Petra M.

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji Verča S.

    OdpovědětVymazat