středa 4. března 2015

Mixed Media... "ME" krok za krokem

Dnes jsem si pro všechny fanynky MM připravila návod na jednoduchou mixed media stránku. Vybrala jsem trochu narcisticky vlastní fotku (musím říct, že jinak se v mém PL albu na stránkách vyskytuju dost sporadicky - 90% fotek fotím já...což možná znáte samy :D) a stránku ladila do podobných barev jaké jsou zachyceny na fotografii.


Budeme potřebovat:

Čtvrtku jsem přetřela slabou vrstvou čirého gessa, vysušila embossovací pistolí a obyčejnou tužkou naznačila budoucí pozici fotografie.

Mixed media stránka krok za krokem.

Kolem vyznačeného místa jsem štětcem nanesla akrylovou barvu.

Mixed media stránka krok za krokem.

Texturovací pastu jsem smíchala s práškem Perfect pearls, přes šablonu nanesla na stránku a důkladně vysušila.

Mixed media stránka krok za krokem.

Stránku jsem pocákala dvěma odstíny sprejů, zlatou akrylovou barvou a černou tuší.

Mixed media stránka krok za krokem.

Na vyznačené místo pro fotografii jsem navrstvila a nalepila několik pruhů papíru. Takto připravený podklad jsem pomocí štětce nabarvila barvou ze spreje a vysušila. Následně nanesla zlatý gelatos, rozetřela jej dětským ubrouskem a na závěr stránku potiskla černým inkoustem. Gelatos můžete nahradit také patinovacím voskem.

Mixed media stránka krok za krokem.

Základ stránky je připraven a celý LO můžeme zkompletovat a dozdobit. Já jsem zvolila černě embossovaný chipboard ve tvaru filmového pásku, přes něj jsem pomocí oboustranné pásky nalepila fotografii (tu podlepuji tenkým kartonem), pomocí glossy accents nalepila pryskyřicovou žárovku, papírové kytičky (dobarvené barvou ze spreje), kartonový výsek foťáčku, flitry, mikroperličky a stránku doplnila dvěma ladícími hřebíčky. A na úplný závěr jsem motiv z texturovací pasty na několika místech obtáhla černým fixem.

Mixed media stránka krok za krokem.

Několik detailů:

Mixed media stránka krok za krokem.

Mixed media stránka krok za krokem.

Mixed media stránka krok za krokem.

Mixed media stránka krok za krokem.
 
Těším se opět příště u MM miniseriálu...
Pěkný den!

14 komentářů:

  1. Super podrobný návod.... já se do mixu dostanu maximálně na kurzech... taky se mi do toho nechce.... krásné....

    OdpovědětVymazat
  2. Výborná, nádherná, perfektní !!!

    Mikroperličky jsou dokonalý detail !! Fakt děláš to "patlání"nakažlivým :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný návod. Tie mixed media detaily sú úžasné ;)

    OdpovědětVymazat
  4. skvelý článok a nádherná stránka!

    OdpovědětVymazat
  5. super návod! a vyzerá to celé skvelo! :)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá skvěle!!! A ty mikroperličky mě přivádí k tomu, že zajdu do kufru s gelovejma nehtama a vytáhnu všechno zdobení :) mám toho spoustu a vlastně se to všechno dá použít tady, jupíííí :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo... a odkud máte tu super žárovku? To jsem snad nikde ještě neviděla :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamilko, žárovky vyrábí Prima Marketing. Bohužel není od Didi z obchůdku...

      Vymazat
    2. Co nemáme, objednáme :-)

      Vymazat
  8. Moc všem děkuji za tak pozitivní komentáře ! :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Jitko, to je paráda, inspiruješ! Asi se do toho taky časem pustím, podle těchto návodů to půjde samo :-)

    OdpovědětVymazat